loading...
سایت عاشقونه آس
AS بازدید : 161 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)

پسرا

قبل امتحان: 
علی: بچه ها من هیچی نخوندم دیروز قلیون سرا بودم برسونید سر جدتون 
عارف: آقا منم نخوندم هرکی تونست برسونه 
محسن: آخه وقتی هیچی بلد نیستیم چیو برسونیم؟ 

علی: داداش تو کاریت نباشه بنی آدم اعضای یکدیگرند هرچی شد برسون 
فرشاد: باشه آقا حالا بذار سوالاتو ببینیم 
جعفر: دمتون گرم 
در حین امتحان:
علی: چه غلطی میکنید برسونید دیگه 
فرشاد: این سوالاتو از کجا آورده 
جعفر: اسکلا برسونید اینو پاس نکنم بدبختم 
فرشاد: اسکل من خودم مزخرف نوشتم چیو برسونم 
محسن: آقا نوکرتونم 2 نمره هم شده برسونید بقیشو نامه میزنیم برا استاد 
عارف: مسئله مهم همون دو نمرست من خودم همونو ننوشتم
بعد امتحان:
علی: وای خدا من نمیخواستم اینو بیوفتم حالا مشروط میشم چه غلطی کنم؟
فرشاد: خدا کنه 0 رو 9 بده مشروط نشم 
عارف: نمیشه بریم حذفش کنیم؟
محسن: آخه خنگ خدا بعد امتحان بریم درس حذف کنیم اونا هم میگن چــــــــــــــــــــــــ ــــشم
عارف: خب چه غلطی کنیم؟
جعفر: هیچی برنامه ریزی کن واسه ترم بعد 
بعد گرفتن نمره:
علی: آقا دم استاد گرم قبولم کرد خیلی استاد باحالی بود خدا عمرش بده
جعفر: آره منم قبول کرد شنیدم کسیو ننداخته خیلی ایول داره
فرشاد: آره منم قبول کرد خیلی کیف میده نخونده آدم نمره عالی بگیره 
عارف: تو روحش خیلی استاد باحالی بود
دخترا:
قبل امتحان:
لاله: بچه ها توروووووووووووووووووووو خدا برسونید من من دیروز زیاد نخوندم 
مریم: چقدر خوندی؟
لاله: فقط 18 ساعت 
سوگند: حالا تو خوب خوندی من فقط و فقط 15 ساعت خوندم 
مریم: مثل اینکه هچکدومتون نخوندید حالا چیکار کنیم؟ 
یلدا: بچه هر چی نوشتید برسونید دیگه 
لاله: خیلی استرس دارم بچه ها قربونتون برم برسونید
مریم: چشم عزیزم
در حین امتحان: 
لاله: سوگند جون سوال 1 چی میشه؟
سوگند: هنوز ننوشتم عزیزم 
مریم: وایی خیلی عوضیه با این سوالاتش 
سوگند: سوال 6 رو کی نوشته
لاله: من که ننوشتم هیچکدومو
مریم: وایی منم هیچکدومو ننوشتم
45 دقیقه از امتحان میگذره که همه دخترا دستشونو میبرن بالا
ناظر: بله؟
بچه ها همه متفق القول: پاسخناممون پر شده برگه میدید؟
ناظر: الان میگم بیارن
( من: اینا که هیچکدوم از سوالاتو بلد نبودن؟  )
بعد امتحان:
لاله: وایی این چه سوالاتی بود آخه من 19:75 میشم
مریم: خیلی استاد بیشعوریه خدا ازش نگذره الهی من میشم 19
سوگند: منم نمرم همون حوالیه
یلدا: دیگه عقده ایه کاریش نمیشه کرد 
بعد گرفتن نمره: 
لاله: بچه من درس بوق رو شدم 13 شماها چند شدید؟
مریم: من شدم 15 خیلی وحشیه میتونس بیشتر بهم نمره بده
سوگند: این استاده از اولش با من مشکل داشت
یلدا: مگه چند شدی؟
سوگند: بهم 12 داد ایکبیری

برچسب ها ترول , بچه ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لیلی در تاریخ 1393/01/20 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عاشقانه آس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قالب جدید آس چت ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 156
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 596
  • بازدید کلی : 325,033